dimecres, 25 de setembre del 2019

Entrevista amb mi mateix

Com et dius?
Em dic Cisco González Lumbreras

T'agrada la informàtica?
Sempre m'ha interessat molt la informàtica, des de que vaig tenir el meu primer ordinador als 15 anys, un spectrum +2. El feia servir per aprendre i sobretot per jugar.

Sabries dir-me quins programes fas servir més?
Faig servir molt programes de disseny gràfic i edició d'imatge, el photoshop, l'adobe illustrator i, per la meva feina, faig servir molt les eines de google drive.

Quines aplicacions de mòbil fas servir més sovint?
Doncs faig servir força sovint la del temps, el whatsapp, i les aplicacions de xarxes socials, com instagram, twitter, facebook...

Busca'm una imatge que t'identifiqui



























14 comentaris:

  1. m'ha agradat molt la entrevista que t'has fet es molt interessant i creatiu

    ResponElimina
  2. Yo tambè utilitzo molt quasi totes les aplicacions que tu utilitzes i m'agrada molt la teva entrevista :)

    ResponElimina
  3. Bona entrevista a tú mateix, la respostes son llargues

    ResponElimina
  4. m'agrada la teva auto entrevista

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt com has respós les preguntes,has sigut sincer i han estat ben formulades.

    ResponElimina
  6. M'ha impactar que tinguessis el teu primer ordinador als 15 anys i m'agrada molt la foto que has posat.(:3)

    ResponElimina
  7. Bona entrevista a tu mateix y les respostes son llarges i completes.

    ResponElimina
  8. Yo també utilitzo molt el whatsapp 🙂

    ResponElimina
  9. Molt be Cisco ets un gran professor, m'ha agradat molt les teves respostes i la imtge que has posat

    ResponElimina
  10. m'ha impactat molt que t'agradin els bonsois!

    ResponElimina